6.09.2007

episode 1




NEXT EPISODE ON NEXT SATURDAY.


9 comments:

asu said...

no i super genialnie i git :)
się obudził
nie mogę się doczekać co tez on zrobi

KAEREL said...

Magia seriali.

Piotr Nowacki said...

O rrrrety. Dwa dobre seriale poszły do sieci dziś. Masz we mnie stałego czytacza:)

Maciej Pałka said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leci do zakładek. :pozdro:

bartas said...

ej fajowsko to wyglada...dodalem cię w linkach u siebie ...no czekam na dalsze stronki...tylko machnij jakąś dupcie to milej będzie...he h e no dla świadka przyszłego twojego to chyba nawet wypada... he he

bartas said...

http://www.youtube.com/watch?v=xJqkTEq5vc0
wreszcie znalazłem tą scenę... masakra

Robert Sienicki said...

Dobra, przekonałeś mnie tym niemym komiksem, wiec postanowiłem nie czytać, tylko zerknąć :D I jestem bardzo zadowolony i czekam na kolejne plansze. Nie zawiedź mnie :D

asu said...

eeej - kiedy nowa strona zią?
bo my tam dajemy radę póki co :)
http://obraza.blogspot.com/

dawaj i ty

Człowiek Potas said...

jeszcze północ nie wybiła :D