7.01.2007

episode 8


NEXT EPISODE ON NEXT... WEEK :)

19 comments:

asu said...

myślałem, że już się skończy w tym kanale i do końca będzie się tylko zmieniało słoneczko z księzycem :)

Człowiek Potas said...

chiałbyś :D

Robert Sienicki said...

O panie! Robot mu zajrzał do kanału! :D
Przydałoby się więcej akcji! Pełno krwi, nagie piersi i dużo meksykańskiego żarcia! :D
Fajnie, że jeszcze sie nie poddajesz i dalej nam dalejsz kolejne strony :D Tak trzymaj. :D

bartas said...

wskoczy i go zgwałci zimnym kablem... robot ten z czerwonym okiem. to będzie komiks o trudnej miłości tak jak ten o kowbojach co tam takie długie kadry były... hihi trudny i zarazem ambitny komiks to będzie...o tolerancji i uprzedzeniach. zobaczysz że za kilka lat to będzie lektura na lekcjach higieny w podstawówkach... zobaczysz

Człowiek Potas said...

jedno przyznać muszę- na razie komiks się rozkręca- pierdolnięcie nastąpi zaraz- jak wylezie z tej dziury- potem bedzie różnie- raz przygodowo, raz horrorowato, raz apokaliptycznie a raz sentymentalnie.

bartas trochę się wygadał- będzie romans robot-człowiek. wręcz niesmacznie się zrobi miejscami.

Robert Sienicki said...

słodko :D

Człowiek Potas said...

ostatni odcinek nie poszedł bom żem miał wyjazd bardzo ważny w ojczyste strony. i zasmucę was- dalszy ciąg będzie. niestety sie rysuje. i bedzie ... niestety dużo się działo...

bartas said...

ty a ja niewiedziałem... w takim razie i oficjalnie wycofuję komentsa... cholera wypaplałem, a cię nawet prosiłem żebyś mi nie mówił bo popsujesz mi zabawę... dupa dupa dupa

Maciej Pałka said...

Przepraszam, ale czy Ty przypadkiem nie lecisz w przysłowiowego ciula? Gdzie aktualizacja? Gdzie kolejna plansza?

Człowiek Potas said...

witam. i o zdrowie pytam.



no poleciałem trochę.

i chodzi mi po głowie myśl szatańska zamknięcia tego bloga...

pokusiłem się o zaglądnięcie w statystyki i muszę stwierdzić że chyba nie wyszła mi Planeta Robotów... od 4 tygodni mam 8 unikalnych wejść (tzn- ciągle tylko z 8 kompów).

za tydzień pewnie blog będzie zamknięty, ale nie jestem potworem- bom wdzięczny tym kilku osobom, że tu zaglądają- i na pewno w dowodzie wdzięczności zorganizuję tej grupce jakiś mega bonus.

tymczasem zastanawiam się- co trzeba zrobić, żeby zrobić dobry komiks. jestem na drodze otwarcia nowej serii.


smutne to to. ale jestem z tych ludzi co jak widzą że coś nieteges to myślą o nowej rzeczy, a nie reanimują zwłoki.

ellox said...

nieeee.. ;P ale mi się podoba no -.-'.. Ledwo się komiks rozpoczął, a tu bach: że niby koniec? To ja nie dziwie się, że więcej osób tu nie ma - poznali się na Tobie i tyle :P

Piotr Nowacki said...

W internecie to się trzeba niestety chamsko zareklamować i polatać za populranością (nie pękaj, ja też nie wiem jak ale są tacy co wiedzą). O Twoim komiksie nie wspomniał nawet żaden serwis komiksowy (no bo po co? przecież bardziej interesujące jest kto kurwa zagra w dziesiątej części fantastycznej czwórki człowieka chomika). Nie poddawaj się chłopaku, zrób ten komiks i wydaj go na papiurze bo się fajnie zapowiada. A swoją drogą na mojego bloga też zagląda tylko rodzina ale nie pękam:-)

Człowiek Potas said...

hmmm.... znaczy się... nie zaglądać w statystyki... dajcie mi kilka dni na opanowanie depresji i usiądę znowu do POTR.



w sumie dobre z tego wszystkiego jest to, że wydawca jakoby na ten komiks na papierze już jest



może to nie najgorszy komiks jest....

Maciej Pałka said...

Jaszczu ma rację. Przecież nigdzie nie linkowałeś planety. To jakim cudem miałbyś zdobyć czytelników? O-o
Naparzaj dalej. Nie daj się depresji!!!

bartas said...

karol ty masz chyba jakies problemy powiedz??? zajebisty blog, w pyte komiks a po ki chój ci te statystyki, ja ci kilka razy to mówiłem, się stresujesz tylko... olej to...ja wyjebałem od razu swoje i żyję w błogiej nieświadomości... się zrobi z tego galeria wtajemniczonych i dobrze... po co ci w pip fanów mangowców z dupy. jeśli w planetę wchodzi 8osób to znaczy że dla tych 8osób właśnie to powinieneś robić... jak mi zamkniesz tego bloga to ci podmienię wodę na wódę na weselu i będzie bolała głowa....... wiesz że mogę to zrobić ha haa haaaa haaaaaaaa

Robert Sienicki said...

Nie no Karol, nie rób tego. Komiks zapowiada się świetnie. Jaszczu ma rację, w internecie się trzeba troche łokciami poprzepychać, ale możesz na mnie liczyć ;) Rusz z komiksem, a wujek Robert pociągnie za sznurki :D

Jaszczu, ja wchodzę do ciebie na stronę! Wzruszyłem się, traktujesz mnie jako rodzinę? ;( :D

Tomek Samojlik said...

KRL, pliz nie zamykaj interesu i daj nowe plansze! Bardzo fajnie to się zapowiada i już od kilku tygodni klikam na zakładkę z Twoim blogiem w nadziei, że zobaczę dalszy ciąg "mute comic"... niga, pliz...

mika said...

a tam dziewczynnka z The Ringa XD ...

kome eins said...

mi tam sie podoba tutoj